آنلاین تو ایران

شرکت بین‌المللی تجارت‌الکترونیک توتان در پروژه “آنلاین تو ایران” قصد دارد با هدف تسهیل در خرید مشتریان محترم امکان خرید از بازارهای خارجی برای تمام متقاضیان فراهم نماید.

این پروژه در دو فاز راه‌اندازی شده‌است:

فاز اول پروژه:

مربوط به مشتریانی است که خود امکان خرید از سایت‌های خارجی را دارند و شرکت بین‌المللی تجارت‌الکترونیک توتان به مشتریان دارای حق عضویت این امکان را می‌دهد که پس از ثبت سفارش، کالای خود را (که مطابق با  قوانین حاکم بر کشور می‌باشد)، از سایت‌های خارجی را به راحتی درب منزل دریافت نمایند.

 فاز دوم پروژه:

در این فاز مشتریان محترم می‌توانند لینک کالاهای مورد نیاز خود را ارسال نموده و سپس این شرکت کالای مورد نظر را برای ایشان خریداری و سپس در ایران به ایشان تحویل نماید.

شرکت بین‌المللی تجارت‌الکترونیک توتان

شرکت بین‌المللی تجارت الکترونیک توتان در فروردین ماه سال 1400 به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تجارت الکترونیک آغاز نمود. مسیر استفاده از مزایای خرید اینترنتی برای همه هموار است. کافی است تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود، تبلت، لپ تاپ و یا هر ابزار ارتباطی دیگر، در هر زمان و مکانی، در هر نقطه از کشور پهناور‌ ایران و یا هر نقطه از این کره خاکی، به سایت ما مراجعه نمایید و کالای مورد نظر خود را در آدرس اعلام شده تحویل بگیرید.

سهامداران

 

سهامداران شرکت بین‌المللی تجارت‌الکترونیک توتان متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد.

اشخاص حقیقی

اشخاص حقوقی