‌‌‌قوانین و مقررات

 

کاربر گرامی، ضمن تشکر از انتخاب سایت آنلاین تو ایران از شما تقاضا داریم موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

ورود و عضویت شما در وب‏‌­سایت جهت خرید کالا و استفاده از تخفیف‌­ها، به معنای آگاهی و پذیرش کلیه شرایط و ضوابط آنلاین تو ایران است. توجه داشته­‌باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه قوانین آنلاین تو ایران از سوی شما تلقی می‌­شود.

 

قوانین عمومی

 

کلیه شرایط و ضوابط فروشگاه سایت آنلاین تو ایران مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف­‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می­‌باشد. تغییرات در این قوانین همواره در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی شده و خرید شما از وب‌سایت در هر زمان به معنی پذیرش کلیه قوانین و  تغییرات آن است.

 

ارتباطات الکترونیکی

 

هنگامی که در وب سایت آنلاین تو ایران سفارش اینترنتی خود را ثبت کرده و یا خرید می‏‌کنید و در مواردی ایمیل ارسال می­‌کنید، ارتباطات با سایت به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود. لذا در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین باشد، بدین ترتیب شما موافقت می­‌کنید که آنلاین تو ایران  به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام­ کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

ضمنا آدرس ایمیل و تلفنی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، به عنوان تنها آدرس ایمیل و تلفن‌ رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت آنلاین تو ایران از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

 

حفظ حریم شخصی

 

آنلاین تو ایران متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کرده و از اطلاعات خصوصی که در سایت ثبت کرده­‌اید محافظت کند. در این راستا، برای امنیت بیشتر سایت، هرگونه امکانات مورد نیاز را توسعه داده تا موجبات رضایت کاربران را فراهم نماید.

کلیه محتوای موجود در وب سایت توکا شاپ مانند: متون، تصاویر، مقالات، کلیه علایم تجاری ثبت شده (از جمله لوگو)  و هر آنچه که توسط سایت آنلاین تو ایران ارایه شده در انحصار این شرکت بوده و هرگونه استفاده بدون مجوز از آنها پیگرد قانونی خواهد­داشت.

در صورت ثبت ­نام در سایت، کاربران موظف به حفظ اطلاعات حساب­ کاربری خود مانند نام کاربری و رمز عبور بوده و کلیه مسیولیت‌های فعالیت با آن حساب کاربری بر عهده خود کاربر خواهد­بود.